Recent Posts

Tuesday, March 26, 2013

Cupcakes Bouquet

Kenapa aku malas sangat? kenapa? kenapa? sah2 lah korang tatau kenapa kan?! Aku tak sepatutnya tanya korang alasan kenapa aku malas. sebab hanya aku saja yg tau kenapa aku malas! astaghfirullah....

Dah lama aku tak baking! kalau baking pun aku dah tak rajin nak upload....aku kecewakan ramai orang....aku tolak permintaan utk buat kek! semata2 untuk melempiaskan nafsu aku! MAAF!! jgn salah faham....nafsu terhadap KERJA! 

aku dah penat macam ni. aku benci dengan bebanan kerja mcm ni...aku tak enjoy...aku tak happy...hidup tersangkut2....sbb siang malam asyik fikir kerja je. sampai dalam mimpi pun dok terbayang kerja. Ya Allah...bukan hidup mcm ni yg aku nak...bukan ini yg Allah suruh...

Tapi tu lah....kalau tak kerja mana datangnya duit...tapi kerja pun kena lah berpada-pada....
aku kena ubah...aku mesti berubah...kalau tak, tade sapa yg nak ubah itinerary hidup aku.
tak boleh nak malas2...kena rajin2... in shaa allah :)

ouh, cupcakes bouquet yg entah bila aku buat...layan 




1 comments:

Dhenz Nogara said...

Good day! I just want to offer you a huge thumbs up for your great info you have got here on this post. I will be coming back to your site for more soon. Sbobet games

Post a Comment